|
21 Haziran 2026 - Pazar 20:43 |
Bu haber 2086 kez okundu |
|
| |
| KÜÇÜKÇEKMECE SİNOPSPOR, ORHAN İLE YENİDEN |
| TFF 3. Ligde mücadele eden Küçükçekmece Sinopspor'da olağan genel kurul sonrası Rafet Orhan yeniden Kulüp Başkanlığına getirildi. |
|
|
Prof. Haberi |
 |
|
TFF 3. Ligde mücadele eden Küçükçekmece Sinopspor'da olağan genel kurul sonrası Rafet Orhan yeniden Kulüp Başkanlığına getirildi. Küçükçekmece Belediyesi Sefaköy Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen ve yoğun katılımla dikkat çeken genel kurulda mevcut başkan Rafet Orhan yeniden başkanlığa seçildi. Tek aday olarak üyelerin karşısına çıkan Orhan, genel kurul delegelerinin büyük desteğini alarak güven tazeledi. Kulüp üyelerinin oylarıyla yeniden göreve getirilen Orhan, önümüzdeki dönemde de Küçükçekmece Sinopspor'un başkanlık görevini sürdürecek. Genel kurula Küçükçekmece Belediye Başkanı Kemal Çebi'nin yanı sıra ilçedeki siyasi parti ilçe başkanları, spor kulüplerinin başkan ve yöneticileri ile iş dünyasının önde gelen temsilcileri de katıldı. Geniş bir katılıma sahne olan kongre, birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği bir atmosferde gerçekleşti. Yeniden başkanlığa seçilen Rafet Orhan'ın önümüzdeki günlerde yönetim kurulunu ve yeni dönem hedeflerini kamuoyuyla paylaşması bekleniyor.
|
| Kaynak:
|
Editör:
İbrahim Keskin |
|
| |
|
|
| Etiketler:
KÜÇÜKÇEKMECE, SİNOPSPOR,, ORHAN, İLE, YENİDEN,
|