Haber Detayı
29 Nisan 2026 - Çarşamba 20:16 Bu haber 2351 kez okundu
 
ALİ GÜNEY: “GÜÇLÜ BİR YÖNETİMLE YOLA ÇIKTIK”
Büyükçekmece Mimarsinanspor Başkan Yardımcısı Ali Güney, kulübün hedeflerini ve yol haritasını anlattı. Güney, altyapıdan kurumsallaşmaya kadar birçok konuda önemli mesajlar verdi.
1.A Haberi


Büyükçekmece Mimarsinanspor Başkan Yardımcısı Ali Güney, kulübün hedeflerini ve yol haritasını anlattı. Güney, altyapıdan kurumsallaşmaya kadar birçok konuda önemli mesajlar verdi. Büyükçekmece Mimarsinanspor Başkan Yardımcısı Ali Güney, sorularımızı açık yüreklilikle yanıtladı. 14 yaşından 33 yaşına kadar uzanan yaklaşık 20 yıllık sporculuk geçmişiyle dikkat çeken Güney, altyapıdan yetişmiş biri olarak bugün yönetim kademesinde yer almanın kendisi için ayrı bir sorumluluk olduğunu ifade etti. Uzun yıllar sahalarda mücadele eden ve futbolun mutfağında yetişen Ali Güney, edindiği tecrübeyi artık kulübün yönetiminde değerlendirdiğini belirterek, Büyükçekmece Mimarsinanspor’un daha sağlam bir geleceğe ulaşması için önemli adımlar attıklarını dile getirdi.

“SAHADAKİ TECRÜBEYİ YÖNETİME TAŞIYORUZ”

Kulüp yönetiminde yer almanın farklı bir bakış açısı gerektirdiğini vurgulayan Güney, sporculuk yıllarında kazandığı disiplinin ve tecrübenin bugün kendisine büyük katkı sağladığını belirtti. Güney, “Altyapıdan gelen biri olarak kulübün ihtiyaçlarını daha iyi biliyorum. Sahada yaşadıklarımızı şimdi masanın diğer tarafında değerlendirme şansımız var. Bu da bizi daha gerçekçi ve profesyonel adımlar atmaya yönlendiriyor” dedi.

“GÜZEL BİR YÖNETİM KURULU İLE YOLA ÇIKTIK”

Yeni yönetim kurulunun birlik ve uyum içinde hareket ettiğini ifade eden Ali Güney, Büyükçekmece Mimarsinanspor’un hedefleri doğrultusunda sağlam bir yol haritası çizdiklerini dile getirdi. Güney, “Biz gerçekten güçlü bir yönetim kurulu oluşturduk. Herkesin görev tanımı belli. Kulübümüz için planlı, programlı ve uzun vadeli bir çalışma yürütüyoruz. Bu birliktelik Mimarsinanspor’u daha ileriye taşıyacak” şeklinde konuştu.

ÖNCELİK ALTYAPI VE KURUMSALLAŞMA

Büyükçekmece Mimarsinanspor’un geleceğini inşa etmek adına öncelik verdikleri projelere de değinen Güney, altyapı çalışmalarının ve genç yeteneklerin keşfedilmesinin kulübün temel hedeflerinden biri olduğunu söyledi. Kurumsallaşma adına da önemli adımlar atacaklarını belirten Güney, “Gençlerimizi yetiştirmek, onları hem sporcu hem karakterli birey olarak geleceğe hazırlamak istiyoruz. Bunun yanında kulübümüzün daha kurumsal bir yapıya kavuşması için ciddi projeler üzerinde çalışıyoruz. Büyükçekmece Mimarsinanspor’u kalıcı bir marka haline getirmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.

“HEDEFİMİZ SÜRDÜRÜLEBİLİR BAŞARI”

Başarıyı yalnızca bir sezonluk değil, uzun vadeli ve sürdürülebilir şekilde hedeflediklerini belirten Ali Güney, kulübün planlamasını bu doğrultuda yaptıklarını vurguladı. Güney, “Biz günü kurtarmak için değil, geleceği kazanmak için buradayız. Büyükçekmece Mimarsinanspor’un hem sportif hem de yönetim anlamında güçlü bir kulüp olmasını istiyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.

Kaynak: Editör: İbrahim Keskin
 
Etiketler: ALİ, GÜNEY:, “GÜÇLÜ, BİR, YÖNETİMLE, YOLA, ÇIKTIK”,
Haber Videosu
Yorumlar
Bizim Gazete
Süper Lig
Takımlar
P
Av
M
B
G
O
1
Galatasaray
77
77
5
5
24
34
2
Fenerbahçe
74
77
2
11
21
34
3
Trabzonspor
69
61
5
9
20
34
4
Beşiktaş
60
59
8
9
17
34
5
Başakşehir
57
58
9
9
16
34
6
Göztepe
55
42
7
13
14
34
7
Samsunspor
51
46
9
12
13
34
8
Rizespor
41
46
13
11
10
34
9
Konyaspor
40
43
14
10
10
34
10
Gaziantep FK
37
43
15
10
9
34
11
Alanyaspor
37
41
11
16
7
34
12
Kocaelispor
37
26
15
10
9
34
13
Kasımpaşa
35
33
15
11
8
34
14
Gençlerbirliği
34
36
18
7
9
34
15
Eyüpspor
33
33
17
9
8
34
16
Antalyaspor
32
33
18
8
8
34
17
Karagümrük
30
31
20
6
8
34
18
Kayserispor
30
27
16
12
6
34
Arşiv
Haber Yazılımı