SAL, Süper Amatör Ligin Silivri Temsilcisi Çantaköyspor'da yeni sezon öncesi iç ve dış transfer çalışmaları başladı. Silivri temsilcisinin, teknik heyetin hazırladığı rapor doğrultusunda transfer çalışmalarına resmen start verdiği öğrenildi. Teknik Direktör Mustafa Öztürk'ün yönetim kurulu ile bir araya gelerek hem iç transfer hem de dış transfer konusunda kapsamlı bir rapor sunduğu, yönetimin de bu rapor doğrultusunda oyuncularla görüşmelere başladığı belirtildi. Çantaköy Kulüp Başkanı Atakan Kasapoğlu yaptığı açıklamada, transfer görüşmelerinin başladığını ifade ederek, "Dış transferde bazı oyuncularla görüşmelerimiz devam ediyor. Yeni sezonda Çantaköyspor’u en iyi şekilde temsil edecek, mücadeleci ve hedeflerine ulaşacak bir kadro oluşturmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz." dedi. Silivri temsilcisinin önümüzdeki günlerde hem iç transferde hem de dış transferde ilk imzaları kamuoyuna duyurması bekleniyor.
|